Ακούστε μας Live





Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

Η Έλενα Ζανταρίδου μιλά στο NLPradio!


1.Έλενα πότε ξεκίνησε η σχέση σου με τη μουσική!

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου … Συνηθισμένη απάντηση ίσως,αλλά απολύτως αληθινή…
Από πολύ μικρή οι γονείς μου κατάλαβαν την αγάπη μου προς τη μουσική κ με έσπρωξαν να ασχοληθώ γράφοντας με σε ένα ωδείο…Όλα ξεκίνησαν από εκεί...στην ηλικία των 10 ετών ξεκίνησα κλασσικό βιολί κ έπειτα η ασχολία μου με την μουσική είχε γίνει μια γλυκειά συνήθεια που συνεχίζεται μέχρι σήμερα και θα συνεχιστεί για όσο ζω...

 2.«Χρόνια αθωότητας» επανακυκλοφόρησε σε μια διαφορετική version πες μας λίγα λόγια;

Είναι ένα πραγματικά αγαπημένο κομμάτι…Κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 2012 σε μια πιο συμφωνική εκτέλεση…Πολύ καιρό λέγαμε με τον θάνο Χασιώτη(τον δημιουργό του τραγουδιού) ότι του αξίζει καλύτερη τύχη του συγκεκριμένου κομματιού…κ με την βοήθεια του Γιάννη Δαμιανίδη πήρε αυτή την μορφή που μόλις κυκλοφόρησε κ επίσημα από τον culture for music..Είναι ένα τραγούδι που μιλάει για την χαμένη αθωότητα…περνά πολλά κοινωνικά μηνύματα…

3.Μουσικά σε ποιον χώρο εντάσεις τον εαυτό σου; Τι είναι αυτό που σε αντιπροσωπεύει;

Δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες στη μουσική…
Τραγουδώ κ ακούω πάντοτε αυτό που με εκφράζει τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή

 

4.Ποιοι άνθρωποι υπήρξαν ‘φάροι’ στην καλλιτεχνική σου πορεία;

Πολύ ωραία αλλά κ συνάμα δύσκολη ερώτηση…
Οι γονείς μου που πάντα με στηρίζουν και με ακολουθούν στην προσπάθεια μου, κ φυσικά κάποιοι άνθρωποι από τον χώρο της μουσικής που με τις συμβουλές τους κατάλαβα πολλά πράγματα για το πώς πρέπει να φέρεσαι στη μουσική για να σου φερθεί κ αυτή με τη σειρά της καλά..Γενναιόδωροι άνθρωποι, άνθρωποι της καρδιάς μου …Ξέρουν ποιοι είναι κ τους ευχαριστώ …

 


5.Πώς βρέθηκες στη Ρόδο…πες μας τι κάνεις εκεί;

Στην Ρόδο ήρθα το 2013 ως αναπληρώτρια μουσικός στο μουσικό σχολείο Ρόδου κ από τότε σχεδόν κάθε χρόνο βρίσκομαι εδώ τον χειμώνα, παράλληλα όμως δουλεύω κ σε διάφορα μαγαζιά του νησιού παίζοντας μουσική κ τραγουδώντας.

 

6. Μιλήσε μου λίγο για εσένα, τις μουσικές σου σπουδές, και τον ελεύθερο χρόνο σου;

Είμαι πτυχιούχος του τμήματος Λαϊκής κ Παραδοσιακής μουσικής του ΤΕΙ Ηπείρου,έχω κάνει σπουδές πάνω στο κλασσικό αλλά κ το μοντέρνο τραγούδι, είμαι δασκάλα παραδοσιακού βιολιού κ τον ελεύθερο μου χρόνο πέρα από το να μελετάω νέα μουσικά μονοπάτια το αφιερώνω στους φίλους μου ,αλλά κ σε μένα …Η ξεκούραση είναι το παν στην δουλειά μας

 

7.Ας αλλάξουμε δρόμο στην κουβέντα. Ας μιλήσουμε λίγο για τα Reality shows. Πολλοί συμμετέχοντες και μη το θεωρούν ως μια αφορμή για το ξεκίνημά τους,εσύ τι πιστεύεις;

Παλιότερα το πίστευα κ εγώ…Τώρα πια όχι τόσο , χωρίς βέβαια να είμαι προκατειλημμένη
Έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα σε αυτά τα σόου, όλα συμβαίνουν για χάρη της τηλεθέασης και περισσότερο προβάλλεται η κριτική επιτροπή διαφημίζοντας τις δουλειές του ο κάθε κριτής παρά οι διαγωνιζόμενοι…

 

8.Πώς μπορεί κανείς να επικοινωνήσει μαζί σου;να μαθαίνει κανείς για την δουλειά σου?

Μπορεί να με βρει στο facebook φυσικά , στο προφίλ μου στο instagram αλλά κ στο κανάλι μου στο youtube αν θέλει να ενημερώνεται για τα νέα μου τραγούδια.

 

9.Αυτή την περίοδο εμφανίζεσαι κάπου . Ετοιμάζεις κάποιες εμφανίσεις ;

Αυτή την περίοδο βρίσκομαι στη ρόδο και καθημερινά εμφανίζομαι σε έναν διαφορετικό χώρο μαζί με ένα φοβερό συγκρότημα latin & bacharta χορευτών τους the artbeats..Εγώ τους χαρίζω την φωνή μου και οι ίδιοι τον υπέροχο χορό τους.

 ΒΙΟ
H  Έλενα Ζανταρίδου είναι από την Έδεσσα και ζει στην Θεσσαλονίκη.
Έχει κάνει μουσικές σπουδές στο κλασσικό τραγούδι και είναι δασκάλα παραδοσιακού βιολιού.
Απόφοιτη του τμήματος Λαϊκής και παραδοσιακής μουσικής στην Άρτα, έχει εμφανιστεί σε διάφορες μουσικές σκηνές της Ελλάδας.
Η πρώτη της δισκογραφική απόπειρα έγινε το 2012 με το maxi single «Χρόνια αθωότητας» που κυκλοφόρησε από την Culture music, ενώ το 2016 κυκλοφόρησε το cd «Έρημη καρδιά» σε στίχους και μουσική του Κώστα Φαλκώνη από την Polymusic.
Φέτος επανακυκλοφόρησε το Remix του τραγουδιού  «Χρόνια αθωότητας» σε στίχους και μουσική του Θάνου Χασιώτη. Την παραγωγή επιμελήθηκε ο Γιάννης Δαμιανίδης και κυκλοφορεί από την Culture for music. Το τραγούδι αποτελεί ένα μελωδικό παράπονο και μία μελωδική έκφραση οργής για την εποχή μας...και τη χαμένη αθωότητα.



OFFICIAL LINKS


ΒΙΝΤΕΟ
ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ – REMIX 2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου